Reklam

pornomadokunma.blogspot.com

12 Şubat 2009 Perşembe

Epilepsi ve Ben

Evet çoğunuzun bilmediği üzere ben bir epilepsi hastasıyım. 3 gün önce birkaç yılda bir geçirdiğim şiddetli nöbetlerimden birini geçirdim. Sobanın üstüne düştüm. Dudağım patladı ve kafam çizildi. Bugün de onun (10) üzerinde deşarj yaşadım. Derste, yolda, odamda.. Durup dururken birden heryerim kasılıyor deşarj sırasında. Dizlerimi falan yumrukluyorum. Bir de ilginç bir şekilde gülümsüyorum bunları yaparken. Kriz çok farklı bir şey onu hiç hatırlamıyorum. Çok boktan bir şey Allah kimsenin başına vermesin. Etrafındaki insanların uzaylı gibi bakması çok koyuyo insana. İşin ilginç yanı dolu dolu gözlerle internette epilepsi araştırması yaparken birçok tarihe mal olmuş ünlü kişinin epilepsi hastası olduğunu öğrendim. Napolyon, Büyük İskender, Dante, Van Gogh, Moliere, Flaubert, Dostoyevski (özellikle onunki çok ağırmış), Alfred Nobel, Çaykovski, Sokrates ve hatta Hz. Muhammed'in bile epilepsi olduğu söyleniyor. Hatta okuduğum bir olaya göre Hira Mağarası çevresinde epileptik nöbeti tetikleyen elektriksel bir akım keşfedilmiş, oraya götürülen bütün epilepsi hastalarında nöbet gözlenmiş vs.. İlginç valla neden olmasın. Recep Tayyip Erdoğan da epilepsiliymiş bu arada. İlginç valla.. Umarım beni insan içine çıkmaya bile çekinir hale getiren bu hastalıktan bir an önce kurtulurum.

Ha bu arada, karşınızda biri nöbet geçirecek olursa ve bu konuda bilginiz yoksa size birkaç tavsiyede bulunayım. Belki bir gün işinize yarar..

1- Nöbetin gerçekleşmesini hiçbir şekilde engelleyemezsiniz. Tokatlama, sarsma gibi hareketlerde bulunmayın.
2- Soğan, sarımsak gibi şeylerin hastayı uyandırmada hiçbir etkisi yoktur. Boşuna koklatmaya çalışmayın.
3- Hasta kriz sırasında dişleriyle çok şiddetli bir basınç uygular. Dilini ısırmaması vs. için ağzına parmağınızla falan hiçbir müdahelede bulunmayın parmağınızdan olabilirsiniz.
4- Mümkünse hastanın kafasının altına yumuşak bir şey koyun.
5- Hasta kendine zarar veriyorsa bunu engellemeye çalışın, kafi.

İyi geceler..

18 yorum:

Seden Aktürk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
erifu dedi ki...

geçmiş olsun..çok üzüldüm..allah acil şifa versin :(

delikbeyin dedi ki...

çok sağol. amin :)

matruşka dedi ki...

dolu dolu gözlerle araştırma yapılmaz bu bir. çok ayıp bi kerem..
dikkat et kendine bu da iki.
sen uzaylı değilsin benim arkadaşımsın bu da üç!

Adsız dedi ki...

hayırlı geceler bu hastalığı vebaşka hastalık geçirenlere acil şifalar benim oğlum 7di yaşında west sendromu sizi çok iyi anlıyorum şanslı sayılırsınız ibo rahtsızlandığınızda anladığım kadarıyla kendinizi biliyorsunuz oğlum komaya giriyor iki üçgün kendine gelemiyo acil şifalar

esin dedi ki...

Anlattığına göre kötü birşey hz.muhammedin geçirdiğini bilmiyordum.İlk defa öğrendim.Sanada geçmiş olsun canım benim by:D

Adsız dedi ki...

Allah yardımcın olsun.Bugun teyzemde de nöbet geçirdi ve hepimiz hazırlıksız yakalandık. Çünkü bi anda oldu. Önce dilsiz bir insanın bağırması gibi sesler geldi sonra yere düşüyordu. Tutup yere dogru yatırdık. Bu arada dilini ısırıyordu ve kanamaya başlamıştı. Gözleri yerinden fırlayacak gibi idi. Vücudu durmaksızın kasılıyordu. Yüzüne su döktük , komşulardan birisi gelip elini ağzına soktu ve dilini düzeltti teyzem nefes aldı. Çok korktuk. Ambulans geldi sonra tansiyon..vs kontrol edip gitti. insanın başına gelmeden öğrenemiyormuş. Allah kimsenin başına vermesin. Sağlıklı günler diliyorum.
Saygılarımla
Arif Altıntaş

Adsız dedi ki...

zor bi durum kimi kişiler nöbet sırasında hayatını kaybedebiliyor. ve bende epilepsi hastasıyım. geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

17 yıllık epilepsi hastasıyım.benim gibı olan herkeze acil şifalar diliyorum.

Muratbey dedi ki...

Allah şifalar versin kimseye bu derdi çektirmesin.Ben 11 sene nöbetler geçirdim 5 yıldır da ilacı hâlâ kullanmaktayım.Bu dert yüzünden 5. Kattan düştüm ALLAHA şükür kurtuldum sadece belime platin takıldı.Tekrar bütün hastalara ALLAH şifa versin.

Adsız dedi ki...

mrhba bende epilepsi hastasıyım ve epilepsi hastalarına karabaş otu tavsiye ediyorum kendimde kullanıyorum gerçekten faydasını gördüm. Daha detaylı bilgi almak için İbrahim SARAÇOĞLU anlatımına bakın netten. Herkese acil şifalar...

Dj_berkan dedi ki...

25 yıllık epilepsi nöbetleriyle pişiyorum ; üzülmedim mi üzüldüm kahrolmadım mı kahroldum , Allah büyük ya derdi içimize serptiği gibi dermanı da yetiştiriyor çok şükür :) İyi olcağımı asla ummadım hayal etmedim Hüsrana uğramayı sevmem en kötüsüne hazırlanmak için yaşamayı severim ,Hz.Mevlana okuyorum ruhuma su serpiyor , 9 yaşında müziğe başladım müzisyenim ; hayatımı özel yaşantımı evlilik hayallerimi kısaca herşeyimi etkiliyor ama şu gerçek HAYAT DEVAM EDİYOR ruh bedenden çıkıncaya dek !!ALLAH' dan yardım dilemeden önce savaşmayı müdacele etmeyi dayanmayı bilmek gerek :) ALLAH'A EMANET olun .

Adsız dedi ki...

12 yıldır epilepsi nobeti geciriyorum cok ısyan ettım ama asla yılmadım taki epilepsi hastalıgının en agır nöbetini gecirene kadar tahmını 1 yada 2 ay kadar bitgisel hayattta kaldım ama sukur bunu da atlattım sımdı amelıyatı cıkmıs bunu arastırıyorum eyer kı uygun gorulursem tamamen kurtulacagım sıze tavsıyem arkadaslar sız kole deyıl o sıze kole olsun bunu sız basarın o deyıl tamamen sızın elınızde

Adsız dedi ki...

benim bebeğin daha 6 aylık daha oda sürekli nobet geçiriyor çok uzuluyorum kahroluyorum RABBİM BÜTÜN HASTALARA VE BENİM BEBEĞİME ŞİFA versin birbirimize dua edelim allaha emanet olun Benim melegimi de unutmayin

Adsız dedi ki...

Merhaba herkese, 5 yıl önce bir karaciğer enfeksiyonu nedeniyle bende artık ağır bir epilepsi hastasıyım,. Kurtulmam yaşayabilmem bir mucize oldu. Uzun bir dönem uyutuldum herşeyi yeniden öğrendim yemek yemeye kadar... Bu kadar zaman öğrendiğim bir tek şey oldu bizler hayatta yaşamak zorunda olan ve yaşamamız için herkesten daha çok savaş vermek zorunda olan kesimiz,. İş bulmak zor (neredeyse imkansız) ama yaşamak zorundayız, ben yılmadım arkadaşlsr bu hayatımızın bir parçası gibi yaşamak gerek sadece onu bir parçanız gibi kabul etmek gerek.. Hepimize acil şifalar inşallah,
Saygılar

Adsız dedi ki...

Çok zor rabbim :-(
Çok üzüldüm rabbim sabır şifa ve zorluklara karşı dayanma gücü versin benim bebeğime de dua edin allaha emanet olun slm ve dua ile

Adsız dedi ki...

Ben daha 20 yaşındayım epilepsi olduğumu yeni öğrendim :( hiçbir şey hatırlamıyorum daha önce 3 kere bayıldım normal sanıyordum çünkü hiçbir şey hatırlamıyordum ama sonuncusu nişanlımın yanında oldu testleri yaptırdık EEGde sonuç çıktı epileptiform bozukluk saptandı. Yine inanmadım çünkü hatırlamıyordum.. Ta ki nişanlım bayıldığım cafeden kamera kayıtlarını getirene kadar.. Berbat bişey :( saçma hareketler yapıyorum etrafımdakiler çok üzülüyor çok sinirli oldum hep dalıyormuşum,hatırlamadığım olaylar oluyor. B12 ve keppra kullanıyorum

Adsız dedi ki...

Allah tüm hastalara acil şifalar versin inşallah